Theater aan de Noordkade

Nieuw theater-magazine

Uitdaging

Het Theater aan de Noordkade ken je wellicht als Theater de Blauwe Kei. Met het in gebruik nemen van de huidige locatie op de Noordkade in 2017, neemt het theater subtiel de bijpassende naam aan. Bij deze nieuwe naam hoort een nieuwe huisstijl, die natuurlijk tot leven moet komen in het theatermagazine. Aan WIM de vraag om hiermee aan de slag te gaan! 

Aanpak

In navolging van het eerste nummer van het lopende theaterseizoen ontwikkelden we het tweede theatermagazine van seizoen ’21-’22.
Het nieuwe design is in een eerdere fase door ons ontworpen en bepaald. Denk daarbij aan de keuze voor fonts, kleurgebruik, nieuwe visuele elementen en de toepassing daarvan. De afgeronde vormen die je regelmatig terugziet op de cover en in het binnenwerk knipogen naar de markante silo’s op de Noordkade. Ook deden we diverse interviews voor het blad en de volledige opmaak.

Resultaat

Een prachtblad vol variatie, met tal van interviews, achtergronden en natuurlijk de volledige programmering voor de rest van het huidige theaterseizoen. Het magazine verscheen in een oplage van 65.000 stuks en is huis aan huis verspreid in de gemeenten Meierijstad en omliggende plaatsen. Ook is het magazine gratis te vinden op diverse centrale plekken, waaronder de Noordkade. 

MAGAZINE

karlijn we are wim

Sparren over jouw project?

Benieuwd hoe we inventieve eenvoud voor jouw merk kunnen laten werken? Onze communicatieadviseur Karlijn staat paraat om eens te brainstormen over de mogelijkheden.