CAPRIMERA

GEITENKAAS MET TOPPING

Met de ontwikkeling van een speciale geitenkaas met eetbare kruidenkorst heeft Zijerveld niet alleen een welkome, maar bovenal een originele smaakmaker te pakken. Een smedige geitenkaas met potentie om zich stevig te nestelen in het borrelsegment van de kaasspeciaalzaken.

Approach

Voor deze kaas bedachten wij de naam en visuele stijl. De naam ‘Caprimera’ bestaat uit ‘capri’, een afleiding van het Latijnse ‘caprae’ dat ‘geit’ betekent, en ‘mera’, wat een Hebreeuwse meisjesnaam is en staat voor ‘bewonderenswaardig, beeldschoon, voortvarend’. Als logo zochten we naar een mystiek figuur dat de oorsprong van deze kaas een mooi verhaal geeft. 

Communicatieconcept
Communicatieconcept

RESULT

Waar Zijerveld garant stond voor de ontwikkeling van de kaas Caprimera, gingen wij naast naam en logo aan de slag met het verdere communicatieconcept. Daarvoor deden we de fotografie en maakten we diverse uitingen om deze lekkernij zijn weg naar de consument te laten vinden. Een compleet concept waar we best trots op zijn! 

Communicatieconcept
Communicatieconcept
HyperFocal: 0

Gerelateerde projecten