#CASE
Blauwe Kei, Theater aan de Noordkade

Theater-
magazine 24-25

Vol interviews met o.a. Robèrt van Beckhoven en diverse theatermakers

Uitdaging

Na het succes van het vorige theatermagazine voor Blauwe Kei, Theater aan de Noordkade kregen we opnieuw het verzoek voor het ontwikkelen van een actuele editie.

 

Het doel: Potentiële bezoekers enthousiast maken voor dit unieke theater op een bijzondere industriële locatie met een aansprekend theaterprogramma.

Aanpak

In samenwerking met de klant hebben we een overzichtelijke “magazine plank” opgesteld, waarin alle rubrieken en pagina’s logisch werden ingedeeld. Vervolgens hebben we het design een frisse update gegeven en per pagina de ideale inhoud en opmaak bepaald. Hierbij hebben we uitgebreid gekeken naar de inzet van beeldmateriaal, typografie en kleurgebruik.


 Daarnaast hebben we diverse interviews gehouden, waaronder met Meester Patissier en Meester Boulanger Robèrt van Beckhoven en diverse theatermakers. 

Onze copywriter reisde hiervoor door heel Brabant om de hoofdpersonen het spreekwoordelijke hemd van ’t lijf te vragen!

Zijerveld kerst
“ Door van begin tot eind nauw samengewerkt te hebben met Velder verliep het project soepel. De uitvoering tikte vele expertises aan die ik als Art Director maar al te graag begeleid. ”

Margo – Art Director

Magazine 

Resultaat

Het resultaat mag er zijn! Een prachtig magazine vol variatie, met tal van interviews, achtergrondartikelen en uiteraard de volledige theaterprogrammering. Het magazine werd uitgebreid gepresenteerd en enthousiast ontvangen tijdens een speciale vriendenavond. Vervolgens is het blad met een oplage van maar liefst 17.000 stuks, breed verspreid van gemeente Meierijstad tot omliggende plaatsen.

 

Wil je dit magazine zelf bekijken? Je vindt het op diverse centrale plekken op de Noordkade.

WIM creative agency
WIM creative agency
Zin om kennis te maken?
Karlijn komt graag met je in contact!