Visuele merkidentiteit:
Daarbij hebben we de huisstijl van Covolt (vormen, kleuren en typografie) en de beeldtaal herzien en vernieuwd. We realiseerden een onderscheidende en veelzijdige beeldtaal in fotografie en video, bestaande uit drie typen beelden: product- en referentiebeelden en conceptuele beelden. In de conceptuele beelden, die het unieke verhaal van Covolt tonen, hebben we de klant centraal gezet terwijl deze zijn dagelijkse werkzaamheden uitvoerde. Op de achtergrond is hun energie-installatie, bijvoorbeeld op het dak of in een veld, zichtbaar.
Ontwikkeling communicatiestructuur en wireframes website:
We hebben bepaald welke pagina’s de website moet bevatten en welke content waar hoort te staan. Daarnaast hebben we de verschillende routes vastgelegd die potentiële klanten kunnen volgen om in de salesfunnel van Covolt terecht te komen. Hierbij hebben we gewerkt met het principe van maximaal drie klikken en met twee typen conversies (call to actions):
– Soft conversies: Downloads aanvragen
– Harde conversies: Direct contact opnemen met Covolt