Zwijsen College

CASE OPEN DAG CAMPAGNE

DE UITDAGING

Hoe zorgen we ervoor dat kinderen en hun ouders/verzorgers online toch de sfeer kunnen proeven op hun potentiële middelbare school en overtuigd raken zonder fysiek bij de open dag aanwezig te zijn? Met die vraag klopte het Zwijsen College uit Meijerijstad bij WIM Agency aan.

ONZE AANPAK

Hiervoor ontwikkelden we een aansprekend online platform, waar de open dag plaatsvond in de vorm van verschillende informerende en amuserende video’s. Zo kregen potentiële leerlingen en hun ouders/verzorgers een digitale rondleiding door de school, mochten ze raden welke leraar de Faker was en stelden we ze voor aan het team van leraren en de ondersteuningscoördinator. Maar dat is niet alles. We realiseerden ook het concept en de uitwerking van de bijpassende wervingscampagne op social media, advertenties in regionale kranten en alle social content eromheen.

Om na de open dag op te roepen tot inschrijven hebben we wederom een concept voor social media ontwikkeld. Daarmee hielden we de bezoekers warm met leuke terugblikmomenten naar de open dag, gaven we talloze redenen om voor het Zwijsen College te kiezen en boden we de mogelijkheid tot vragenstellen.

HET RESULTAAT

Een #MEERDANTEVREDENKLANT met tal van aanmeldingen, een enorm goed bezochte open dag en volop engagement op social media.

Benieuwd hoe we inventieve eenvoud voor jouw merk kunnen laten werken?
Neem contact met ons op! Klik hier