Chiquita

Een zomer vol fun

Voor Chiquita stelden we door het jaar heen diverse activaties voor, bestemd voor de groente- en fruitspeciaalzaken in het land. Per activatie doen we voorstellen qua thema, naam en invulling. Na de Bananenbroodweken van het voorjaar was nu de beurt aan de zomer. 

AANPAK

Uit diverse voorstellen koos de bananengrossier ervoor om een spaaractie rondom een Chiquita-bal te doen onder de noemer ‘Een zomer vol fun’. In totaal zouden er 7000 ballen via 350 winkels worden verspreid. Om deze activatie aan te jagen ontwikkelden we naast het spaarmechanisme alle POS-materialen, ontwierpen we met behulp van een 3D-artist de bal zelf en lieten deze vervolgens produceren.

Campagnemateriaal
Campagnemateriaal

RESULTAAT

Voor ‘Een zomer vol fun’ ontwikkelden we een breed scala aan indoor en outdoor signing en aan promotionelewinkelmaterialen waaronder posters, toonbankkaarten, een totem en deelnamekaarten. Natuurlijk verzorgden we ook een mailing om ondernemers te enthousiasmeren. Met succes: de activatie zorgde voor een stimulans in Chiquita’s verkoop, en waren binnen enkele weken alle ballen erdoorheen.   

Campagnemateriaal