#CASE
Chiquita

Kom bij de SUPer club​

We hebben al eerder diverse acties voor Chiquita mogen bedenken. In een korte actieperiode willen we dit keer de consument zowel online als offline activeren met een aantrekkelijke win-actie.

Uitdaging

Een actie waar je fit van blijft en de zon van gaat schijnen. In opdracht van het bekendste bananenmerk ter wereld mochten wij weer een zomers thema ontwikkelen voor de win-actie van een Chiquita SUP board in de groenten- en fruitzaken in Nederland en België.

Aanpak

Om een draai te geven aan het bestaande thema ‘SUPer Banaan’ die vorig jaar is ingezet, zijn we daar op verder gegaan. Meegaand op de SUP trend en het idee ergens bij te willen horen hebben wij onze eigen Chiquita SUPer Club bedacht. Daar wil jij toch ook aan meedoen? 

WIM creative agency
“ Een terugkerende actie op de winkelvloer vraagt om aangescherpt concept zodat deze weer gaat opvallen bij de consument. ”

Kelly – Communicatieadviseur

Resultaat

Voor de ‘Kom bij de SUPer club’ ontwikkelden we diverse POS-materialen waaronder een vloersticker, wobbler, poster, totem en plafond hanger in zowel Nederlands en Frans. Online werden er zowel statische als geanimeerde posts gedeeld op de social kanalen van de vestigingen om de actie te promoten.

 

Het thema haakje ‘Kom bij de SUPer club’ klinkt positief en geeft de consument het gevoel dat ze ergens deel van uitmaken. Daarnaast proberen we zo de consument aan te zetten tot actie: doe mee met onze win-actie en wie weet kan jij aansluiten bij onze SUPer club’. Het thema hebben we doorvertaald in een aansprekende key-visual en vervolgens uitgerold in diverse online en offline communicatiemiddelen.

‘Kom bij de SUPer club’
WIM creative agency
WIM creative agency
WIM creative agency
Sparren over jouw project?
Kelly komt graag met je in contact!