EKOPLAZA

LEKKER VITAAL

Een gezonder eetpatroon begint bij balans op je bord. Maar hoe weet je als consument welke juiste gezonde producten te kiezen? Om daarin hun klanten te helpen, lanceert Ekoplaza de ‘Lekker vitaal!’ campagne. Met onder meer de VitaPlate van partner EOSTA maken zij het de consument gemakkelijk om elke dag een gezonde maaltijd op tafel te zetten en daarmee te werken aan een goede weerstand.

Approach

Om dit op de winkelvloer op de juiste wijze te communiceren, ontwikkelden wij voor Ekoplaza het ‘Lekker vitaal!’ thema met daarbij diverse winkelmaterialen. In de zoektocht naar de juiste stijl maakten we diverse voorstellen, waarin werd afgewisseld in font, achtergrondkleuren en vormen.

Campagne
Campagne

Result

De stijl waarvoor Ekoplaza uiteindelijk koos werd toegepast op diverse winkelmaterialen zoals posters, plafondhangers en schapkaarten. Ook kwam er een manshoge display-staander voor op de winkelvloer. De launch van deze campagne vond plaats in januari, net na Nieuwjaar: het perfecte moment om je goede voornemens in te kleuren met ‘Lekker vitaal!’.

Campagne
Campagne

Gerelateerde projecten