Zijerveld

Kaas van Hier

Zoveel streken, zoveel kazen. Met ‘regionale kazen’ als nieuwe pijler zet Zijerveld op een nieuwe manier zijn lokale kazen van kleinschalige kaasmakerijen in de markt. Kazen waar menigeen naar op zoek is, maar niet altijd even makkelijk vindt. Met de overkoepelende naam ‘Kaas van Hier’ maakt Zijerveld het afnemers en de consument gemakkelijk. 

AANPAK

‘Kaas van Hier’ brengt de lekkerste en meest bijzondere regionale kazen. Daartoe hebben we Nederland onderverdeeld in vier windrichtingen, met elk gebied zijn eigen kenmerken en trefwoorden. Die input betrekken we op hun eigen verhaal en gebruiken we in de communicatie

merkcommunicatie

RESULTAAT

Allereerst ontwierpen de algehele stijl, inclusief het nieuwe logo voor Kaas van Hier. Naast een overkoepelende story heeft elke streek zijn eigen verhaal gekregen. Overkoepelend maakten we een brand movie, die deze verhalen bundelt. De ontworpen stijl komt terug in diverse materialen zoals posters, informatieve toonbankkaarten, smaakkaarten etc. die de kazen bij de diverse verkoopkanalen promoten. 

merkcommunicatie
merkcommunicatie