#CASE
Zijerveld

Promotie paasassortiment

Dit brengen we op overtuigende wijze onder de aandacht met print en video.

Uitdaging

Ook dit voorjaar brengt kaasleverancier Zijerveld het nieuwe (paas)assortiment onder de aandacht van hun klanten, bestaande uit kazen uit iedere pijler (o.a. buitenlandse kaas, Hollandse geitenkaas en Boerenkaas) aangevuld met nieuwe kazen om kennis mee te maken. Zijerveld wil klanten graag inspireren, zodat zij de kaas op hun beurt weer beter aan de man kunnen brengen. 

Aanpak

Twee middelen staan daarvoor centraal: het magazine ‘Zo smaakt Pasen’ en een informatieve video waar op aantrekkelijke wijze een selectie kazen de revue passeren. Voor de special werken we samen met een foodspecialiste. Samen komen we tot verschillende recepten, die we uitwerken en professioneel fotograferen. We verzorgen copy, de beeldtaal, vormgeving en productie van de special, ondersteund door verschillende POS-materialen en social posts. 

WIM creative agency
“ Een geweldige opdracht, waar veel
uiteenlopende disciplines bijdragen tot
een te gek resultaat.”

Pascal – Concept / Copywriter

Resultaat

De special ‘Zo smaakt Pasen’ is wederom verworden tot een kleurrijk en gevarieerd magazine vol informatie en inspiratie. Om in het verlengde van de eigen klanten ook de consument te bedienen, is de Paasspecial omgeturnd naar een digitale online consumentenversie, inclusief alle heerlijke recepten overzichtelijk uitgeschreven. 

‘Zo proeft Pasen’ zet de rijkheid van kaas geweldig neer

On Tour is normaliter een rondgang waarbij Zijerveld met de kazen bij ondernemers langs gaat. Daar kwam ditmaal een een videoformat bij, waarin twee vertegenwoordigers de belangrijkste kazen tonen, proeven en informatie geven. Resultaat is een aantrekkelijke video waar de juiste setting en styling, prachtige producten en een goede productie een geslaagde optelsom vormen. Kijk zelf maar!

WIM creative agency
Het Rode kruis
Eens met elkaar kennismaken?
Kelly komt graag met je in contact!