CHIQUITA

ALLES EROP
EN BANAAN

Hoe wil je het het liefste hebben? Wat Chiquita betreft met alles erop en banaan. In opdracht van het wereldberoemde bananenmerk ontwikkelden wij een activatie rondom de bananenbroodweken. Hét moment dat we in het leven riepen voor een spaaractie voor het voorjaar van 2021, die je terugvindt bij de pakweg 350 groenten- en fruitzaken door heel ons land. 

Approach

Een van Chiquita’s boodschappen aan de consument is: wees bewust en gooi nooit een banaan zomaar weg. Die kun je namelijk altijd nog gebruiken voor een smoothie, of een bananenbrood. Die laatste vormt de kern van de activatie die we ontwikkelden: de bananenbroodweken, met als thema ‘Alles erop en banaan’.  

Result

‘Alles erop en banaan’ geeft groente- en fruitzaken een opvallende spaaractie om de consument te inspireren, met kans op een van de 7000 cakevormen. Voor deze actie ontwikkelden we het spaarmechanisme en diverse winkelmaterialen in de bekende Chiquita-stijl om de activatie aan te jagen en te laden, zoals een receptenkalender, posters en een spaar- en toonbankkaart. 

Gerelateerde projecten