Merkstrategie

Merkstrategie
Het bepalen van waar je merk echt voor staat
met merkstrategie

Wij maken merkstrategieën die duidelijk aan de gewenste doelgroep laten zien waar jouw merk voor staat. Hiervoor gebruiken we drie vaste bouwstenen, namelijk: de belangrijkste kernwaarden die het karakter van jouw merk omschrijven, jouw unieke verhaal (de brandstory) en een duidelijk statement om jouw positie (merkpositionering) in de markt te claimen. Deze formuleren en verbeelden we altijd op een manier die voor de doelgroep te begrijpen en aantrekkelijk is.

 

Zo weten we zeker dat we effect hebben en een blijvende indruk maken op de mensen die je wilt bereiken!

Maximale impact behalen
met een merkpositionering

Het is belangrijk dat je merk opvalt en een blijvende indruk maakt bij je doelgroep, vooral wanneer er veel concurrentie is. Een onderscheidende en effectieve merkpositionering is hiervoor nodig. De positionering die wij voor je bedenken en helder uiteenzetten draait om wat jouw merk anders maakt en welke belofte het aan jouw doelgroepen kan doen.

Opvallen met een aansprekende
visuele identiteit

Het bepalen van de visuele identiteit van je merk is belangrijk zodat het de positionering versterkt. Hiermee bouwen we aan een herkenbare en consistente uitstraling die aanspreekt bij jouw doelgroep. De visuele identiteit die wij bedenken omvat alles wat je ziet wanneer je aan jouw merk denkt: het logo, de kleuren, lettertypes, grafische elementen en fotografie.

WIM creative agency
De juiste combinatie van diensten brengt merken verder
Ontdek wat we nog meer voor je kunnen betekenen.