DSM

CanolaPRO

Met ‘Proteins for the Future’ biedt DSM een proteïnen-portfolio dat vlees- en zuivelalternatieven verbetert. DSM komt hiermee producenten tegemoet die antwoorden zoeken op de groeiende vraag naar vlees- en zuivelvervangers. Een van deze oplossingen is CanolaPRO, een voedzame game-changer afkomstig uit raapzaad. Een product in relatief nieuw speelveld waar veel communicatie nog open ligt.

Social strategie
Social copy
Social design

Om het verhaal van CanolaPRO helder te communiceren ontwikkelenden we een catchy video die je in een minuut alles vertelt wat je wilt weten. Daarvoor schreven we een pakkend script, waar passende beelden bij werden gezocht. De beelden werden vervolgens op creatieve wijze gemonteerd: soms full screen, soms split-screen en soms zelfs met drie beelden tegelijkertijd.

Natuurlijk ontwikkelen we ook promotionele posts, inhakers en plaatsen we actuele campagnes door. Deze uiteenlopende rubrieken vertegenwoordigen de belangrijkste merkpijlers van BRITA. 

Voor CanolaPRO ontstond op deze manier een vloeiend, dynamisch en bovenal attractief geheel die de kijker niet alleen informeert, maar ook écht weet te boeien. De film schittert op de website van DSM en is tevens te vinden op YouTube.

Samen

werken we aan jouw merk