FEEL FLEX
GEEN ZORGEN, ALLES IS GOED GEREGELD
Drie uitzendbureau’s samenvoegen tot een sterk merk. Dat vereist een nieuwe naam, nieuwe positionering én een compleet nieuwe huisstijl. Zaak is om deze ambitieuze speler duidelijk te positioneren met een sterke naam en onderscheidende eigen stijl.
APPROACH
Deze case omvat een zeer brede opdracht waar heel wat vakkennis bij kwam kijken. Met de nieuwe naam Feel Flex vangen we het internationaal karakter het is goed te onthouden en tof als begrip. Met Feel Flex doelen we op zowel jezelf lekker voelen als flexibele inzetbaarheid. Het appelleert aan vrijheid en heeft een positieve link naar flexwerk, terwijl het tevens een moderne & alledaagse uitspraak vormt.
RESULT
Met de nieuwe naam en essentie als vertrekpunt deden we de complete positionering van Feel Flex. Daarvoor schreven we een nieuwe brandstory, ontwierpen we het logo en gingen we aan de slag met de visuele stijl. Ook droegen we bij aan de verdere communicatie-uitrol naar zowel intern personeel, flexwerkers en extern publiek. We deden het design voor de nieuwe website en zorgden er zowel voor als achter de schermen voor dat deze optimaal functioneert. Zo weet ook Feel Flex zelf: alles werkt, geen zorgen.