AAA-LUX

SPOT ON

Dat ons werk de grens over gaat, mag bekend zijn. Inmiddels hebben onze campagnes ook letterlijk de andere kant van de wereld bereikt. Met ‘Spot on’ voor AAA-LUX maakten we een campagne speciaal voor Australië. AAA-LUX is een van de meest toonaangevende merken op het gebied van LED-verlichting, maar mocht in het land scherper gepositioneerd worden. We brengen er het merk gericht onder de aandacht bij met name sportclubs. 

AANPAK

Daarvoor ontwikkelden we voor AAA-LUX het concept ‘Spot on’. Waarmee we direct op de ‘sweet spot’ van het merk zaten. Een uitdrukking die zit op het maken van de juiste keuze, de juiste beslissing, een hole-in-one. Daarnaast is ‘Spot on’ een directe verwijzing naar het aanknippen van het licht. Met deze insteek en de verlichting van AAA-LUX valt dus alles op zijn plek. 

Campagne bedenken
Campagne bedenken
Campagne bedenken

RESULTAAT

Het concept vertaalden we wat beeld betreft naar krachtige, sportieve uitingen met daarin een hoofdrol voor een sporter en het product. De sporter is daarbij gevangen in het heetst van het moment, vol van expressie en met een krachtige uitstraling. Deze honkballer, rugby’er of hockeyster staat op een veld dat wordt uitgelicht door AAA-LUX

Een campagne met gewenst resultaat: in de eerste drie maanden na de launch leidde de campagne in Australië tot een stijging van offerteaanvragen van maar liefst 246%

Campagne bedenken