#CASE
Velder

Digitaal paasevent

Dat smaakt naar meer

Uitdaging

Velder – dé ketenpartner in de wereld van kaas (toen nog Zijerveld) vroeg ons om invulling te geven aan hun digitale paasevent gericht op hun voornaamste verkoopkanaal: de retailer. 

Aanpak

Voor deze retailers realiseerde WIM Creative Agency een interactieve landingspagina boordevol inspirerende video’s, verhalen, smaaksuggesties en een exclusieve kortingsactie om het aanbod paaskazen voordelig in huis te halen. Allemaal met als doel om hun klanten met Pasen te verrassen en te verwennen met vernieuwende kaaservaringen!

Voor alle inspiratievideo’s ontwikkelden we zowel het onderwerp, concept als de inhoud. Door middel van een intensieve samenwerking met onze contactpersonen bij Velder, hun salesmanagers, de échte kaaskenners intern en bij hun producenten evenals filmmaatschappij Studio Gotley zijn we instaat geweest om de benodigde content te produceren. Zelfs onze landsgrenzen werden niet geschuwd. Zo hebben we, onder andere, twee dagen lang bij Chimay, een abdij nabij Frankrijk, gefilmd.

WIM creative agency
“ Door van begin tot eind nauw samengewerkt te hebben met Velder verliep het project soepel. De uitvoering tikte vele expertises aan die ik als Art Director maar al te graag begeleid. ”

Margo – Art Director

Event platform

Behind the scenes video’s

Website content

Inspiratiemagazine 

Resultaat

Dit digitale paasevent vormde een mooie en effectieve aanvulling op het inspiratiemagazine dat Velder jaarlijks uitgeeft: Zo Proeft Pasen.

WIM creative agency
WIM creative agency
Zin om kennis te maken?
Karlijn komt graag met je in contact!