
Pieperz
VET lekkere leads generen met nieuwe website
Een merk wat zich onderscheid met prijswinnende friet dat aan klopt bij WIM, dat vinden wij leuk! Hoe ga je daarmee om en hoe maak je jezelf future-proof voor eventuele groei. Pieperz weet wat mooi en lekker is. Dat was dus makkelijk sparren. Vanuit hun strakke en vrolijke huisstijl moest er een (bestel)site ontwikkeld worden. En niet zo maar een er moet namelijk ook plek zijn voor die heerlijke productinnovaties zoals een frietje heisa.

VET gemakkeijk bestellen
Voor een (bestel)site is de doelstelling vaak duidelijk: conversies. Echter, wat is het doel van de website van prijswinnende friet, waar de aankoopbeslissing vaak op bepaalde momenten worst gemaakt? In geval van Pieperz zijn er meerdere doelstellingen geïdentificeerd.
Zo is er een informerende taak richting de bezoeker over bijvoorbeeld assortiment, ingrediënten en de locaties. Daarnaast moest de website weer aan gaan sluiten op de andere online marketing inspanningen en Pieperz ondersteunen in de branding strategie. Ook is er een zoekwoordenonderzoek ten behoeve van SEO optimalisatie uitgevoerd en er is geholpen met de inrichting van Google Analytics. Zo kunnen er doelstellingen geformuleerd worden over bezoekersaantallen, aantal bekeken pagina’s, vindbaarheid in Google, verkeer via campagnes, enz..
De website is een spin in het web van verschillende online marketing activiteiten geworden en biedt Pieperz de kans om meer inzicht te krijgen in de resultaten en waar nodig bij te sturen.
