AVIA

Welkom onderweg

CHALLENGE

Met bijna 320 tankstations is er altijd wel een AVIA dichtbij. En dicht bij de consument staan is precies wat AVIA past. Ze heeft aandacht voor klant en omgeving. Met service en gemak wil AVIA iedere reis een stukje aangenamer maken, of je nu enkele minuten in de auto zit of uren. Perfecte input voor een nieuwe merkpositionering. 

APPROACH

We maken AVIA onderdeel van de reis, die net zo belangrijk is als de eindbestemming. In een branche waarin het lastig is om je te onderscheiden – brandstof blijft brandstof – positioneren we AVIA zo als merk met emotionele toegevoegde waarde. ‘Welkom onderweg‘ is de AVIA-manier om mensen een fijne reis te wensen, en precies waar het voor het merk om draait. 

RESULT

Mensen die onderweg zijn, zijn fascinerend. Ze zingen. Staren. Kletsen. In onze ‘Welkom Onderweg’-campagne, laten we deze mooie momenten zien in pakkende key visuals. Daarnaast lieten we Nederland kennismaken met het AVIA-gevoel via de autoradio. Logisch, want juist onderweg is AVIA relevant. Nu, en in de toekomst. 

Gerelateerde projecten