Visuele identiteit

Opvallen met een aansprekende visuele identiteit

Het bepalen van de visuele identiteit van je merk is belangrijk zodat het de positionering versterkt. Hiermee bouwen we aan een herkenbare en consistente uitstraling die jouw doelgroep weet aan te spreken. De visuele identiteit die wij ontwikkelen omvat alles wat je ziet wanneer je aan jouw merk denkt: het logo, de kleuren, lettertypes, grafische elementen en fotografie.

 

Het logo dient als het gezicht van je merk. Het moet uniek, herkenbaar en passend zijn. Het kleurenpalet speelt hierbij een belangrijke rol, omdat verschillende kleuren verschillende gevoelens en associaties kunnen oproepen.

 

Het lettertype dat we kiezen, passen we toe in alle communicatie-uitingen van jouw merk, van social media tot een visitekaartje en de website.

 

Grafische elementen, zoals illustraties, patronen en iconen, gebruiken we om de visuele identiteit verder te versterken en een unieke uitstraling te geven. Dit geldt ook voor de afbeeldingen en fotografie.

 

Om de visuele identiteit van je bedrijf makkelijk toepasbaar te maken voor al je medewerkers en externe partijen, vatten we deze samen in een huisstijlhandboek. 

De juiste combinatie van diensten brengt merken verder

Ontdek wat we nog meer voor je kunnen betekenen. 

Brita
World Water Day campagne
Realisatie online messaging en campagnestructuur
Velder, Zijerveld
Digitaal paasevent
Dat smaakt naar meer
Chiquita
Branding Yelloway
Een allesomvattende internationale visuele identiteit