E-mail

E-mail
Blijf direct in contact met jouw doelgroep
met e-mail marketing

Wij zetten e-mailmarketing in om bedrijven te helpen hun producten, diensten, aanbiedingen of informatie bij hun doelgroepen te krijgen. Omdat het doel en de doelgroep per e-mailing kunnen verschillen, ontwikkelen we vooraf altijd eerst een geschikte e-mailmarketing flow. Dit is de strategie die bepaalt welke e-mails met welke inhoud en in welke volgorde naar wie worden verzonden. Om de relevantie voor de doelgroep te vergroten, voegen we ook slimme personalisaties toe.

 

Bovendien is onze e-mailmarketing strategie een belangrijk onderdeel van je relatiebeheer. Daarom passen we deze aan op basis van het gedrag van de ontvanger. Ons doel is om te activeren, niet te irriteren. Als iemand regelmatig e-mails opent, belonen we bijvoorbeeld zijn betrokkenheid met een exclusieve kortingscode. Maar als een ontvanger altijd de e-mails aan zich voorbij laat gaan, kunnen we overwegen een vriendelijke herinnering te sturen om te peilen of deze nog steeds geïnteresseerd is in jouw berichten. Ook zorgen we er samen met jou voor dat je klantgegevens op orde zijn. Zo helpen we bij het verbeteren en beheren van je e-maildatabase.

 

Maar met alleen een complete en actuele database en een slimme strategie zijn we er nog niet. Je e-mail moet ook opvallen in de inbox van de ontvanger. Daar is een krachtige onderwerpregel voor nodig. Ook de boodschap zelf moet natuurlijk visueel aantrekkelijk, lekker leesbaar en gemakkelijk te scannen zijn, zodat het voordeel en de verwachting direct duidelijk zijn. Dit alles nemen we graag voor je uit handen, inclusief de verzending en monitoring.

Motoport
Email marketing
The Chocolate Factory
Email marketing
WIM creative agency
WIM creative agency
Zin om kennis te maken?
Roel komt graag met je in contact!